Viggo 1 månad

Lill pyret är redan en månad, tiden går galet snabbt. Han växer så det knakar, myckte snabbare än va Casper gjorde. Han har redan 56 kläder och strl 2 på blöjorna. Nu förstår jag va alla menar när det säger att de växer ur 50 kläderna jättesnabbt! Han sover mest hela tiden, vaken några korta stunder under dagarna. Viggo har lite ont i magen titt som tätt men mycket bättre när man ger han minfom droppar.
I morgon ska vi på första bvc träffen med andra bebbar, blir jag som går med bara Viggo. Jag går dit och kikar läget så får vi se om Viktor går på träffarna sen.

Idag har vi vart i högbo på barnens dag, många roliga aktiviteter men Casper va på uselt humör så dagen blev inte så rolig ändå... Under eftermiddagen fick vi träffa nya tillskottet Jesper, supergo och Viggo kommer nog hänga med honom en del:)

Nu pustar jag ut, båda grabbarna sover och jag ska kika hockey med Viktor sen ska jag ladda inför tentan som jag har på Lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0