Ingen lugn stund

Det är väldigt mycket nu, idag drog nästa moment igång, ser inte nån vecka som skulle passa bra för att trycka ut lillebror, skulle vara första dagen på påskhelgen då ;) Men jag längtar efter den lilla krabaten som bara den! idag hade jag ny tid för blodtrycksmätning hos barnmorskan, lika högt som sist... dumt! I helgen ska Casper vara hos sin farmor och farfar och vi ska få sova ut på Söndag:) Får vi se om en sovmorgon hjälper så att blodtrycket ser bättre ut på Måndag då jag ska dit igen!

Nu blire nått gott sen tänkte jag lägga mig, Viktor kommer hem i natt eller så sover han i sandviken då han är på roligheter med jobbet:)

Lillebror i magen igår:) v.36+2dagar


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fin du e gumman! :D Både du och Lisa passar verkligen att vara gravida! Ni e tokfina mina tjejor! Åh så ska ni få två små pojkar :D så himla mysigt! :D Fin tunika/klänning du har :D exat lika dan har jag i graderoben inför Dylans dop :) Hoppas verkligen att blodtrycket går ner och passa på att njuta på söndagmorgon och hoppas plugget lugnar sig! :) Kram

2012-03-22 @ 21:43:20
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh finaste magen! Kram

2012-03-22 @ 22:10:12
URL: http://sandrahupate.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam & Lejo

Tack så mycket :)



Lycka till när det är dags för er! Kram

2012-03-24 @ 16:16:55
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0