Slut på helgen

Vi avsluta helgen med supergoa kycklingspett, stekt ris, majs och lök, och till det lite tzatsiki :) Receptet hitta jag i Mama-tidningen, Casper tokgilla det också, men vi strunt i såsen dom tyckte skulle vara till, den blev ingen höjdare!
medans Casper sov sydde jag ett skydd till vagnens båge över sittdelen, har en känsla av att den inte kommer vara hel så länge annars, nu kan han bita bäst han vill;) Det blir samma till lillebror sen men de tar vi senare:)

Nu behöver vi ett sittskydd också, får se om jag kan sy de eller om vi köper ett:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Va duktiga ni är!! :D Kul att det gick bra, mindre kul att vi inte hann ses men blir som sagt en annan gång:) och snart kommer jag upp till er Alla! :D Såå kul! =) kram

2012-02-26 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0