Härligt med Fredag

Det har vart en intensiv vecka med plugg och stress men nu är det helger och jag ska max plugga nån timme under helgen. Satt i bibblan å plugga till klockan 5 idag eftersom farmor och farfar hämta Casper (som blev tokglad när han fick syn på dom).

Sf-måttet igår såg okej ut, 28 cm nu och ligger precis på lägsta kurvan. Lillebror hade lagt sig med huvudet neråt och fötterna sparkar mot min högra sida. Eftersom jag så gärna vill bli barnmorska så är man ju lite frågvis och får veta hur man känner hur bebben ligger osv. Tror min barnmorska tycker det är kul att jag också vill bli det :)

När Casper kom hem ikväll vid halv 6 gick vi och bada sen blev det mest mys i soffan då Casper va toktrött, han ville själv gå och lägga sig vid 7 och orka knappt borsta tänderna!

Fredagsmys med min trötta nybadade skruttunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0