Buggisen är våran nu :D

Mina föräldrar åkte och hämta den igår kväll (TACK!), på östermalm har den bott innan den hamna hos oss! Så i helgen ska vi ner och hämta den och kika på sthlm lite granna, en kort visit över dagen blir det.

Har precis kommit hem efter att ha vart på studiebesök på strömsbo hälsocentral där vi fått lärt oss om astma och KOL. Innan det så satt jag två timmar i bibblan och plugga, nu väntar extra kollen av SF-mått och sen är det ju typ "hämta Casper tajm"! dagarna går för snabbt för att jag ska hinna lära mig allt!
Ikväll är vi själva, Viktor ska på hockey, i morgon är vi också själva för då ska Viktor på skotertur, bada isvak, bubbla och äta trerätters... Lite avis är man allt, men det är han värd om nån!


Jag längtar så efter lillebror, hur kommer han se ut, kommer han va lik vår underbart fina Casper?
Här är kortet vi tog på BB, Så underbar från första stund!!

<3

 




Kommentarer
Postat av: Carrro

Grattis till vagnen :D Va roligt! =) Hoppas ni får mys i stockholm, när ni är nere längre gång nästa time får ni svänga förbi :D Ses snart i Gefle :))) wiiiiee

2012-02-23 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0