Bugaboo donkey

NU håller jag tummarna på att vagnen blir min, jag har paxat en buggis i sthlm och hoppas att den snart står hemma hos oss:) Det ska ju inte vara billigt att köra runt med en buggis men vi kan säkerligen sälja den till bra pris sen:)

Igår blev det en intensiv dag men en väldans bra dag som avslutades med bio (Hamilton) och käka med Madde.  Idag är jag ganska slut i kroppen men jag har pluggat hela morgonen på bibblan och ska tillbaka dit snart efter lite kaffe!

Casper sov hela natten inatt och det tackar jag för, dock är han inne i nån fas, testar gränser nonstop, på förskolan är han tydligen som vanligt så det är nog mot mig och Viktor, låt det gå över snabbt!

NI som ska ut på bilvägarna idag TA det försiktigt!!!!! Jag höll på att snurra med bilen två gånger fast jag åkte så försiktigt!

Bugaboo donkey, Fast den jag ska ha är helsvart!


Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen

Den vagnen har jag kollat på lite nu de sista, snygg! Vågar dock inte nämna de till mannen :p då vi har Urban Jungle syskonvagnen och Phil & Ted syskon vagnen. Men den är också väldigt snygg!

2012-03-20 @ 09:20:39
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0