Alla HJÄRTANS dag

Jo sånt är mysigt, en fin ros fick jag från min största älskling! Själv har jag bakat under kvällen så han får smälla i sig lite gotta! kalas i några dagar nu, hehe vi kommer bli tjockisar hela bunten! Hoppas Casper håller sig på humör när det kommer kalasfirarare, idag har han vart så sur så sur, allt är fel, vill inte äta jo men bara om jag får gå ifrån bordet typ 1000 ggr, vill inte åka bil bara om man backar, vill dricka mjölk men inte i den muggen, vill inte äta äpple vovven ska äta äpple, vill borsta tänderna men inte nuuu! Är det två:års trotset som kom lagom till två:års dagen?

Jag är trött och har lite smått ont i halsen för ovanlighetens skull, jag misstänker även att jag kan ha urinvägsinfektion, inge mkt men nått knas är det, ska ju till BM på torsdag så får kolla upp det då! Nu ska jag lata mig resten av kvällen och håller tummarna på att Casper inte tassar upp i natt, för i morron vill vi ju sjunga för vår stora kille och då ska han helst sova i sin säng!!

Mina två fina grabbar, nästa år har vi en till grabb som får fira alla hjärtans dag med oss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0