vecka 39

Nästa vecka ska han ju komma enligt uträkningar ;) i Måndagskväll hade jag lite förvärkar igen, blev livrädd och väldans glad att dom avtog, nu känner jag mig mer beredd så lite mer förvärkar när jag är på hemmaplan är välkommet, bebbe är välkommen att kika ut och dela sitt liv med vår familj nu:)
I dag ska jag iväg till barnmorskan för en (förhoppningsvis sista) koll, sen blire pizza och mys med båda grabbarna:) Kanske ett lavendelbad ikväll, tror det va det som gjorde att värkarna kom i Måndags;)

Casper på landet förra våren


Kommentarer
Postat av: caroline

Önskar er all lycka om han tänker ploppa när som :D Så roligt med en till familjemedlem :) Kram på er alla där uppe!! Och GladPåsk! <3

2012-04-04 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0