Sisådär

Ingen bra dag, börja uselt men sluta nästan ännu värre! Va till barnmorskan och hade högt blodtryck igen höjt till 150/105 och nu var det protein i urinet som inte såg bra ut.. hon skicka iväg mej till förlossningen för kontroller, fick med mig Viktor och var där hela dagen, ctg, blodprov och ultraljud.. Det mesta såg helt okej ut men förlossnings avdelningen ska hålla koll på mig tills den lille kommer.. tid på Lördag och Måndag...

Farmor hämta Casper på förskolan och kom hem med en glad prick, allt va som vanligt tills han somna, men han vakna snabbt och spydde ner hela sängen, Välkommen magsjuka det kunde inte komma mer lägligt! Hoppas jag hade en släng av det i natt så jag slipper mer, men Viktor lär ju drabbas....vem ska då hålla min hand under förlossningen:(
Hoppas vårt lilla hjärta kryar på sig och får sova i natt<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Det där lät jobbigt. Hoppas det löser sig på bästa sätt!! Kram Sara A

2012-04-12 @ 21:54:04
Postat av: Sandra, Colins mamma

Nej vad synd era stackare! Hoppas att lillebror vill stanna inne tills magsjukan är över. Massvis med kramar <3

2012-04-12 @ 22:41:11
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: caroline

krya på er! Hoppas lillen vill komma snart och att du och viktor får en fin förlossning! Glöm inte bort att ta de lungt! <3

2012-04-13 @ 09:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0