Underbara

Det finns inge bättre än att se sitt barn så lycklig:) Han älskar dagis, som han verkar trivas där, tokglad idag när jag kom, skulle visa mej avdelningen och han gick runt med ett sånt härligt leende på läpparna. Hela kvällen har han vart på topp och jag med, vi har busat i parken, käkat go mat, badat, myst framför barnprogram och nyss somna han bums!
I helgen har jag haft pratik, i natt också så jag kom hem vid halv 8 och sov till 12, trivs fortfarande hur bra som helst, världens bästa handledare:) Hela veckan och nästa helg består av praktik på sjukhuset:)
Ikväll är Viktor på roligheter, ut och käka med Henke och nu kikar dom gävlematch på strömvallen!

Nu är det dax att betala räkningar och hänga tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0