God morgon lite för tidigt!

Casper tyckte det var morgon när klockan var 4.30:) Tur att det var en Emma som gick och la sig 9, hade på känn att det skulle kunna bli så ;) Casper är sjuk och ska hänga hos sin farfar idag, dom ringde från dagis igår så han fick gå hem innan lunch, han är ju snorig och hostig och otroligt tjurig. Jag håller mina tummar på att han ska vara snäll hos farfar!
Jag ska försöka mig på lite plugg måste även städa och har några ärenden på stan... Men ingen parktik idag!

lillcasper


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Stackars Casper som är sjuk. Hoppas att han blir frisk snart och att ni får en trevlig helg. KRAM

2011-09-30 @ 10:47:42
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0