Tv-kväll

Jag har ingen motivation till plugg så det blir en tvkväll istället medans casper sover och Viktor är ute me pappakompis:) I morgon får det bli lite mer plugg:) Det är ju final av lets dance, va hände? jag måste ha missat många av avsnitten för när jag kika sist va det ju säkert 10 par kvar!
Nu har jag kikat på tapeter men det finns inga riktigt bra... tapeten vi vill ha ser inte likadan ut i verkligheten och var grymt dyr, så vi får se..I morgon blire iaf en tur för att kika på tapeter!

Casper har vart grym på att gå idag ;) grym för att vara Casper ;) haha, han liksom går lite självmant då och då:P nu kommer det, om en vecka springer han :P hur många gånger har jag inte sagt så!



Casper myser med sin mormor i fjällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0