Slappar:D

Å va skönt me några färre måsten:) Tentan igår va rätt okej, men klantig som jag är glömde jag svara på två frågor, men så kan det gå när man e lite halvnervös.. hoppas dom andra poängen räcker till godkänt iallafall! Igår for vi iväg och köpte vita tapeter och tapetsera vardagsrummet:) Inte helt klart men det blev bra, kommer bli så mkt finare med nytt golv, lister och lite möbler:) Vi va även och luncha med farmor och  casper fick sig ett par sportskor, så nu kan han ut och springa:)

Ha en underbar dag i solen nu

Kolla frisyren på mini casper;) det är tur att man som föräräder 'ändå tycker att ens barn är det vackraste som finns:) jag såg aldrig att han va så tunnhårig, ser det nu när jag kikar på bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0