Semlis

Ja visst har man tryckt en semla idag, Viktor hade ju köpt hem två supergoa semlor, det va mums! Har annars vart i skolan hela dagen på två föreläsningar  med ett x-antal timmar mellan dom så jag å min fina Jeanette gick hem till mig och käka lunch:)
Idag blev det morgon vid lite över 5 för Casper, Gäsp! Men han hade tydligen vart på strålande humör på öppnis och ville inte alls sluta leka, så energi finns det:) Han har knata några steg idag igen! vi skyndar inte på honom men uppmuntrar såklart för det e ju så kul:D Nu är det snart godnatt för det väntar en hel dag i skolan i morgon med seminarium:)


Tylösand 2008:) undra om det blir nån campingsväng i år:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej gumman!!

Vi har verkligen ringt om varandra dessa 2 dagar! Jag hoppas vi kan höras imorgonkväll :) När jag slutat jobbet :S ... Hoppas semit går bra i morgon!! =) Massor av kramar!!

2011-03-08 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0