Onsdag är överstökad

Dagarna går sådär snabbt igen.. har försökt att plugga en del idag men vi for även på en tur till ikea.. vi ville få hjälp med att planera kök men ingen hjälp fick vi så vi har bokat in tid på kvik i stället! Troligtvis blire ett ikea kök men kul att se vilka alternativ som finns:) Jag har precis lagt Casper som va helt slut.. Vi har sluta ge han välling i sängen då han endast dricker två klunkar nu, så han får en portion med gröt innan han ska sova ist:) Nu är det bara två veckor kvar till vi ska dra iväg på en tripp till Sälen och fira min underbara mamma som fyller 60 :) lite plugg innan det så hoppas jag att jag slipper då!

Mammsen å jag i fjällen 2008


Kommentarer
Postat av: Caroline

ja juste gud så mysigt med sälen!!! =) Får du ge henne en födelsdagskram från mig =)



Lycka till med köket :D och plugg!! Supermorsorna i Gävle :D Ni är grymma =) KRAM

2011-03-04 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0