Joda!

Här e allt fint, idag bröts förvandlingen av Casper, han e äntligen sig själv igen:D Sen Förra Onsdagen har han vart otroligt gnällig, skrikig, bitig och dålig på att äta, han har vart väldigt förkyld oxå så det kan bero på det! Men idag har han vart så go, vräkt i sig mat och bara myst och lekt precis som vanligt, å va jag har saknat denna goding!

Igår fick vi besök av Marie, å vi var även och shoppa nya ytterkläder till Casper, så nu e han en liten tuffing, ett par sportskor måste det bli så han kan börja springa runt ute! Idag har jag haft heldag i skolan, å jag ska snart sätta mig och plugga lite nu när casper har slocknat! Nått som han e väldans bra på e det att somna på kvällarna lite välling å sen sover han, inge stök överhuvudtaget, det e jag grymt glad över!
Viktor sätter upp tak i vardagsrummet och i morgon ska vi inhandla golvet:)

Nya jackan å mössan

Mys med bästa gudmorsan som finns!





Kommentarer
Postat av: marie

meen snygga killen då=) min lilla goseprins..

2011-03-23 @ 22:53:33
URL: http://mariejo.blogg.se/
Postat av: Farfar

Vilken tuffing!!

2011-03-24 @ 11:25:49
Postat av: Caroline

Åh va roligt att ni håller på att göra så mycket =)

Ska bli så roligt åh träffa er alla nästa helg!! :D

Lycka till med plugg och kök och stök tills dess :D Hörs i morgon I hope =) Kramar!!

2011-03-24 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0