Fredagsmys

Haha min dag har välle inte varit tokmysig men det e ju ändå Fredag! Hela natten har jag snorat och hostat å innan skolan satt jag å plugga, i skolan fick vi se en obduktionsfilm, väcker lite otäcka tankar men jag tycker det var rätt ok ändå! Nu e jag hemma igen å har precis dammsugit av övervåningen som såg ut som en hästbox då det e spån överallt! Nu blire plugg hela eftermiddagen å kanske kvällen beroende på om Viktor tar sig ner på stan eller inte! Nu jäklar ska jag lära mig det här:D Vitvarorna till köket kom i morse så nu står dom i röran oxå ;D  Ha en fin Fredag allihop:P

Casper e å träffar en av flickvännerna igen, dom skulle tydligen på dejt på media markt;D



Vem kan motstå den här dregglisen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0