Dagarna bara går

Det går välle lite väl snabbt, speciellt när man snart har en tenta på en del grejer, jag utnyttjar dagarna bra iaf, klev upp lite innan 6 då våran lille buse vakna å innan halv 8 hade jag börja plugga...Sen vet jag inte om jag är så duktig där i mellan men jag försöker så gott jag kan :)
Jag och Casper har myst hela kvällen själva då viktor har sin torsdags-åkning i Kungsberget:) Idag va Casper go och gla men igår då Marie var här var han helt galen, högg i allt och va grinigare än grinigast! Måste vara tänder.. hatar dom! Han har fått i sig välling på kvällen igen, två kvällar i rad, i morgon hoppas jag han sover lite längre!


grejar me allt i hallen


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ush för tänder. Dreggel, snor, feber och grniga hyperaktiva barn. Colin har fått fyra st den här veckan. Hoppas verkligen alla kommit snart. Undra hur många dom ska ha tillslut. Nu har han 12. Hoppas allt är bra med er. Kram

2011-03-10 @ 21:50:22
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0