Sol och Bad

Haft en trevlig dag med min fina vän Anna panna, vi har legat på stranden, solat badat och ätit glass:) Casper skulle iväg till Furuvik med hans farmor och nån kompis så då fick jag roa mig på annat håll och jag kan lova att det va härligt att bara ligga i solstolen utan att passa på nån!
I natt va det en konstig natt, Casper vakna när Viktor kom hem vid elva tiden, sen va han pigg som en tok, ville inte sova bara skratta och leka med pappa, vid 1 gick jag ner med honom,han lekte runt och va så glad, vid halv 3 fick jag nog och brotta ner han i sängen och efter ett tag slockna han! Han va super täppt i näsan och kallsvettig, ingen feber dock så jag lät han följa med på roligheter idag!

Casper i natt, bustrollet

I morse skulle han montera ihop sin egna solstol:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud så härligt ni har!!!! =) Jag vill också!! =) Hoppas på att kanske kunna komma vecka 28 en sväng :D inte säkert men jag hoppas!!!=) om det funkar för alla andra också =) <3

2011-06-29 @ 19:48:59
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack så mycket! :) Superskönt.

Vad stor killen blivit förresten! Kramar

2011-06-29 @ 23:11:06
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0