Måndag

Nedräkning till midsommar då! Midsommar ska vi tillbringa i Åstjärn som vanligt, där e det midsommarfirande med hela byn! Vi håller tummarna på fint väder, men har det någonsin vart bara sol en hel midosmmarafton? tycker det ofta är ostadigt, lite sol till och från, bara det inte öser ner hela dagen blir jag gla!

Våran dag börja ganska tidigt, casper låg och snacka i sin säng till och från i en timme, när jag orka pallra mej ur sängen hade Casper plockat av sig blöjan, tror det får bli byxblöjor när han inte har pyjamas i fortsättningen, buspojk! Sen blidde det en sväng till lekparken och nu sover han å vi väntar på finbesök i eftermiddag:) Våra fina flickor Lina och Lisa ska komma och leka!

gos med morsan på köksgolvet, det är grejer det!

Casper är iaf morgonpigg ;)




Kommentarer
Postat av: Caroline

åh så mys han är då :) Gud va jag saknar er alla att mysa med och gud så kul med LinaBus i eftermiddag :D Åh MammaLisa! =) Hoppas ni får kalaskul! :) Åh jag håller tummarna för att det blir bra väder för er på Midsommar!! <3

2011-06-21 @ 16:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0