Fruktstund

Casper sitter i soffan och kikar på sommarlovs morgon och käkar nektarin, han bara älskar frukt nu, lite grönsaker slinker ner lätt nu också! Vi har tagit morgon lite för tidigt enligt mig, kvart över 6 gnällde det till! jaha nu kanske den fina trenden gick åt skogen, jag njöt iaf av de mornar jag fick sova till 8-9.

Igår hade jag och Marie en shoppingkväll och snälla farmor passa vårt bustroll. Hitta lite smått och lika mycket till casper, det går ju inte att låta bli nu när det är rea å så! Nu ska vi nog gå ut till vår lilla park å hoppas att han håller sig vaken till 11 iaf!

Casper skulle minsann ha på sig sina nya stövlar

direkt när han fick syn på dom i morse!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Hihi, vilken söt liten kille du har :)



Kan DU hjälpa oss lite fort??

Gilla denna butik på FB + bilden i deras logg på min sons Får... ?



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater



Priset är en Sulkybarnvagn, så vi vill gärna vinna!

Har legat 1a i över en vecka, men nu har en gått om mig stort. Behöver alla röster jag kan få...



Länkar alla i min blogg som gillat våran bild!

Skulle uppskattas enormt, snälla snälla :)

2011-06-22 @ 20:04:18
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0