Härligt

Jag stormtrivs i Falun, men jag brukar trivas på alla ställen rätt bra, föreläsningarna är ju grymt bra, hoppas det fortsätter så. Nu ska jag iväg på en heldag å kommer nog inte hem förens vid 6 halv 7 ikväll men sen är det inget i skolan på två veckor (bara hemmastudier). Nu promenad med wilma sen ska jag hoppa på cykeln å hoppas på att all is smällt;) haha tror det skulle vara 12 minus idag så jag får välle drömma;)


Bjuder på en gammal bild på min skatt, sitter vid helt fel dator:)
Tror killarna hade en mysig dag igår fast som inte gjorde nått spec, dom tog sovmorgon till 9 iaf ;)


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Skönt att du hittade utan problem =)

2011-01-26 @ 08:41:56
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Caroline

hejjahejja glatt humör!!! :D Emma jag blir så glad i hela kropen av att har det bra!!! :D Du och Lisa kommer bli BÄSTA sjuksyrrorna!!! :D

2011-01-26 @ 11:25:13
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Vad kul! Har du funderat på vilken inriktning du ska jobba med senare?



Jag läser till Gymnasielärare, är dock föräldraledig just nu.

kram

2011-01-26 @ 22:30:58
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0