Föreläsning klar, Check!

Första föreläsningen på webben är avklarad, gick super fint, killarna for iväg till sjukhuset själva så jag fick lite lugn och ro. Nu undrar jag bara hur det gick för dom:) Resten av dagen blir det läsa lite kurslitteratur å ikväll mysa med mina Casper då Viktor ska åka skidor!

Casper har dom senaste dagarna ( 2 veckorna, med några undantag) vart otroligt dålig i magen, varje dag får vi duscha honom och byta kläder, i morse fick vi byta sängkläderna oxå.. kan det bero på dom 4 tänderna där uppe som ploppar fram en och en? börjar bli orolig att han inte tål nått.. men han är iaf pigg å glad å käkar som vanligt!


Såhär sitter man



Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Det låter ju som tänderna, oroa dig inte tycker jag.



SV: Om jag någongång skulle skola om mig så är det till BM, lätt! Jag blir lärare i biologi/naturkunskap för gymnasiet.



Kram

2011-01-27 @ 15:13:47
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0