Ensamt

Idag har det vart lite ensamt, jag å Cappsson har busat massor själva å haft det riktigt mysigt ändå, men att vara utan Viktor på en fredag e lite tomt:/som tur va så hade jag mina fina flickor hos mig i natt:)
Nu sitter jag å kikar kurslitteratur till första kursen, är en heldel böcker...å en heldel pengar:/

Det blidde inga gå-bilder idag förhoppningsvis hinner jag ta nån i morgon, är svårt att hinna med att ta kort när man e själv:) Men imorgon kommer mina underbara föräldrar upp å sällskapar oss<3

Tur att Casper har vart på strålande humör å lekt massor själv:)


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja vad roligt de kommer ha när snön försvinner och lite kläder åker av. Nu längtar jag mer än någonsin till våren. Hoppas ni får en toppenhelg. Kram

2011-01-21 @ 21:15:57
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0