Tar helg!

Klockan är lite över 9 å det är fredag å jag e klar med uppgiften jag ska lämna in på Måndag:) Gött, nu får jag njuta av en riktig ledig helg!

Igår åkte Viktor slalom"tävling" med jobbet, så jag fick över min favvo på middag å torsdagsmys, Casper va glad å busa som en tok med marie sen däcka han vid halv 8 å vi fortsatte kvällen med efterrätt och popcorn!

Jag å Viktor är grymt sugna på att göra om mellanvåningen nu, kök, vardagsrum och matplats så om vi får tid ska vi kika på kök idag!

det här bordet som tidigare var vitt har jag målat till casper:) e så kul att fixa å dona med sånt!

Nu ska jag beställa tyg å sy gardiner och kuddfodral:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

vill också mysa!!!! både gott och ont att jag inte på kvar i mitt kära Gävle med alla bästa gävlebor runt om på olika gator!!! Allt från brynäs till rävpasset till löjtnadsgatan till titta rakt in i frasses goda ost och pommeskök :D Hoppas ni har det kanaon! Saknar er alla tokismkt!!

2011-02-25 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0