SöndagsPlugg

Casper tyckte det va dax att kliva upp halv 7, jag å han käka grötfrulle, som är en megafull skål med fruktgröt, sen va han nöjd å fick sig ett morgonbad. Vi väckte Viktor å sen åkte dom iväg till Åstjärn så nu e man själver, jag ska försöka motivera mig själv att plugga! Har hittils tvättat, vikt tvätt, bäddat rent och funderar på om man kan dammsuga eller om det är för tidigt;) Nää nu ska jag öppna mina skolböcker å fixa det där medans det e lugnt i huset!



Igår slog vi till på en tvårättersmiddag med kyckling inbakad i massa gott, hasselbackspotatis och vitlökssås å till efterrätt blev det cockladmousse med daim och kaffe smak, mums!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas det går bra!! :D Jag ska också göra det sista idag på uppsatsis :D

2011-02-06 @ 09:56:45
Postat av: Cathi

guuuud så gott det ser ut också :D

2011-02-06 @ 16:32:53
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: carro

De va jag som råkade skriva från systers förra inlägget haha :D Duktig du har varit hela dagen!! :D

2011-02-06 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0