Slappt

Två dagar hemma å man får inte mycket gjort i skolväg. Kommer troligtvis hinna med skolan rätt bra även om jag latar mig mkt just nu:) när det väl gäller kör jag järnet:) Har ju faktiskt suttit och skrivit två sidor idag av de 4 sidorna jag ska skriva på uppgiften:)
Casper är förkyld och matvägrar mer eller mindre.. fått isig lite frukt och yoghurt det andra får man lura i han.. Han var iaf iväg och träffa en av sina flickor idag, idag vare Elin som i övrigt föddes samma dag som Casper å dom blidde kompisar på BB:) Hon kan minnsan gå hur bra som helst trotts att hon e ett huvud kortare, casper däremot stapplar fram med sin rullator;) haha

Nu har vi haft en kväll utan Viktor å vi har myst och snorat ikapp i soffan. Han har äntligen lärt sig att ta sig ner för soffan:D för bara några dagar sen kröp han rakt ut och ramla:P Viktor åker skidor i kungsberget, nästa vecka skulle han tydligen vara med på nån slalomtävling där med jobbet:)




Min lilla trollunge


Hans nya tänder där uppe:)


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh sötnosen! Kram

2011-02-17 @ 19:51:27
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0