Mjöölk

Casper blir nog som sin pappa, en liten kalv som älskar mjölk. Han har blivit mycket sämre på att äta, några tuggor å sen e allt lixom äckligt, två klunkar välling sen räcker det.. vet inte om han blir mätt eller vad det är.. Men mjölk det e hur kul som helst att dricka!

Idag har jag haft intro på min nya kurs, anatomi och fysiologi. Första föreläsningen hade vi också, en om cellen. Kommer bli en rolig kurs, men det är mycket att lär sig. Å några tentor och seminarium på det! Jag e jäkligt glad för att jag börja plugga igen å ångrar ingenting det är hur kul som helst å jag önskar jag kunde stanna tiden lite..

Nu till morgonbilderna på vår kalv Casper!



Kul med mjölk

mjölken bara rinner


Kommentarer
Postat av: Caroline

:D

2011-03-01 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0