Hel vecka hemma

Idag har jag vart i skolan å vi har gjort klart den andra gruppuppgiften, nästan klar iaf:) Den första uppgiften fick vi tillbaka idag med massor av beröm på:) det va ju gött! Resten av veckan ska jag spendera hemma med en hemtenta, ska faktiskt bli riktigt kul! I morgon tänkte jag passa på att hänga med till öppna förskolan me killarna å se om allt är sig likt:)
Jag har sen igår haft så konstigt ont i magen, vart frusen och ont i kroppen men det känns som det håller på att gå över nu även om magen känt som den vänts ut och in :/ Nä nu måste jag vara pigg å glad om jag ska kunna prestera lite!


Morgonmys


Kommentarer
Postat av: marie

Sötnosar<3

2011-02-21 @ 18:24:35
URL: http://mariejo.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hej! Jo vi kommer nog imorgon om det inte är snöstorm. Vad kul att du hänger med vi har inte varit där på ett tag nu. Kram

2011-02-21 @ 19:20:49
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vacker bild!! :D

Åh va kul att skolan rullar på ! =) (lite avis på dig som får plugga så mycket kul åh spännande, de är kul att plugga) :D

2011-02-21 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0