Tack för en finfin julhelg

Julen har vart toppen och nu återgår vi till vardagen dock är hela familjen ledig (jag har bara endel plugg jag måste ta tag i) så vi ska mysa i kapp nu i några dagar:) Vädret är ju bra tokigt, känns som en vårdag fast det är lite storm. Har vart å hälsat på bästa Marie nu på förmiddagen och Casper fick sig fina klappar:)

Tre nätter sov vi i Åstjärn och Casper fick 100% uppmärksamhet hela tiden, som han njöt när han fick farfar att springa runt med traktorn varv efter varv i huset:)  sen var det bara att gå på nästa som skulle skjutsa runt honom på traktorn. Han gick och la sig halv 10 varje kväll, han hade helt enkelt inte tid att sova... Men tur som vi har slockan han så fint klockan 7  här hemma i går kväll! Casper fick massa fina klappar av hela släkten, Tack och tack!

Precis tagit sig ett julbad

Jultomten hälsar på och Casper gillar tomten och hämtar så gärna sin klappar

Julmiddag  med massa gott:)

Casper åt prinskorvar som en tok :)

 

Har mängder av bilder från julen men det får komma en annan dag för det gick så trögt att få upp bilder:)


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad bra att ni fått en fin jul. Vi ses gärna och badar någon dag. Hör av mig när jag vet att jag är ledig. KRAM

2011-12-27 @ 21:05:35
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh så mys:) Go och gla kille:) Gott nytt på er och god fortsättning tänk tre år sedan vi firade ihop galet va tiden går :S Jättekram till alla i familjen! :)

2011-12-27 @ 23:31:01
Postat av: Anna

Mysigt ni ser ut att haft! :) har de byggt om i huset? :)

2011-12-27 @ 23:49:13
Postat av: Emma

Japp Anna dom har byggt om kök och vardagsrum, öppet och superfint:) får du se på midsommar eller när liten döps ;)

2011-12-28 @ 19:38:17
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0