Kap

Idag har jag och Marie gått på stan, jag skulle försöka hitta lite inför resan, lättare sagt än gjort, inte mkt sommarkläder i affärerna... Men på stadium hitta jag ett par badshorts som tydligen var sänkta eller fel-märkta då det stod 150 men jag fick dom för 50kr :) Även ett par sandaler nersänkta 50% som jag fick för 90kr:)  sånu är Casper hyfsat klar för resan, ett par sportskor och lite sommarkläder sen så!

I morgon blire det förskolan för Casper, tror han kommer bli gladare än gladast!

Förra helgen på Furuvik när Casper kika på sina älsklingar:)


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja ush det var så jobbigt men riktigt fint. Över 200 st som kom dit. Men ibland känner jag mig så ensam kommer på mig själv ibland att jag är påväg att ringa honom. Känns så ledsamt när Colin frågar om vi kan åka bil till morfar. Tack, kram <3

2011-12-11 @ 20:34:06
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0