Fuerteventura

Nu har vi bokat en resa får vår lillfamilj, vi ska till Fuerteventura, Corralejo :) I början på nästa månad sticker vi om allt går som planerat, nu gäller det att planera, Sommarkläder till Casper, Pass måste fixas, hur gör vi med vagn?, jag måste plugga som en tok, för jag missar en del. Ja nu gäller det att planera!!!

Men jaaa, jag längtar, ska tydligen va en superfin strand, Hotellet vi bokat har ett fint poolområde, lekplats och allt sånt man behöver för en barnfamilj! Vi håller tummarna för att vi håller oss friska!

Impuls familj nr 1


Kommentarer
Postat av: Josefine

Skönt att kunna dra iväg när helst man känner för det trots att man har barn :) Hoppas ni får en skön härlig semester!

2011-12-06 @ 12:21:23
Postat av: Caroline

Men guuud va roligt!! =) Det är ni verkligen värda!! :) Se till och prata lite med Malin hon var ju där förra året denna här tiden :) Hon har säkert några bra tips =) Men va skojj!! Bara åh kämpa på så får ni njuta av sol och bad sen :D <3

2011-12-06 @ 21:48:08
Postat av: Malin

Ska ni bo på Riu Olivia? :D Sungarden hotellet vid Las Dunas? Stranden där är verkligen superhärlig! Emma, skriv till mig på facebook om ni undrar något, get gärna lite tips om Fuerteventura och Corralejo, var ju där och jobbade i vintras ett tag :)

2011-12-09 @ 08:31:27
URL: http://hejutlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0