För lite tid:)

Jag önska dygnet kunde ha några fler timmar för jag vette tusan hur jag ska hinna plugga, hjälpa till att fixa köket, som vi har fraktat hem idag i tusen bitar, umgås med casper och Viktor å allt annat husligt här hemma.. Ibland vill man mer än vad man hinner med:) speciellt när man har en ettåring och en hel våning som ser ut som kaos! Men jag är ändå nöjd med situationen, det är vår å varmt, jag pluggar till sjuksyrra å det är så kul, Casper växer å utvecklas som bara den å vi har snart ett sånt fint kök och vardagsrum!  Nu ska vi försöka få ordning på köks kaoset! ner och skruva massor!

Morgonbus ute i solen

Busa på eftermiddagen med pappsen

 

På vår uteplats har vi massor me fina blommor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0