Underbar morgon :)

Casper somna om idag också, inte jag men det va skönt att ligga å dra sig:) Sen har vi haft en lugn å skön morgon med massa bus å mys utan att gnälla, det gillar jag, vädret e ju på topp också! I dag blir det nog en långpromenad med hunden eller en promenad ner på stan och shopping. Casper växer ur allt å jag nöter ut alla mina kläder så kanske dax att fixa till garderoben lite ;)

Igår hade vi en toppen eftermiddag med Linabus och Lisa, vi gick även till hedvigsträdgård å spana på blommor kanske dax att börja bli lite huslig å ha fina blommor. Jag handlade i allafall en blomma  som jag hoppas jag kan hålla i liv nån vecka. Kvällen fick jag barnfri då Viktor gick över till sin mamma å myste där, då blidde det plugg av högskoleprov, usch va dom försöker luras på mattedelen... Fick även hem kantarellpaj :D:D det ska bli gott till lunch, TACK!


Jag fixa till den så att den skulle passa in i vårt vita, lila och silvriga sovrum :),
tur att den lila blomman inte kan dö ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

fint det blev :D

2010-10-21 @ 10:51:05
Postat av: Caroline

:) Va duktig du är söt som kämpar på med högskoleprovet jag hoppas verkligen att det går bra på Lördag!!! :D PUSS

2010-10-21 @ 11:44:03
Postat av: Emma

hehe tack flickor stor kram

2010-10-21 @ 13:05:44
Postat av: Caroline

Vilken tjusig blogg gumman!! Jättelycka till i morgon!! :D Håller tummarna!! Trevlig helg!! <3

2010-10-22 @ 08:59:05
Postat av: marie

men snygg blogg du fick då;)syns snart puuss

2010-10-22 @ 12:32:38
URL: http://mariejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0