Sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon och idag sov jag lite i allafall trotts att Casper hade rammlat pladask i golvet två gånger:) Viktor och hans pappa är ute och kollar på novemberkåsan och jag latar mig medans Casper sover, vid 12 ska jag också följa med ut och kika för då kan man nämligen se dom som åker i mer än två sekunder;) dom kör då på en uppsatt bana och inte i skogen! Utanför vräääker snön ner så jag hoppas det lugnar sig lite tills vi ska ut. Nu får ni ha en mysig lördag, själv skulle jag gärna vilja mysa till det med peparkakor och glögg när jag kommer in!


som tur är ska inte Casper köra kåsan i år, men det dröjer nog inte lång tid förens man får köra runt han på tävlingar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0