Snöö

Hur kan det snöa nonstop så här länge, det är ju bara november och det är ju hur mycket snö som helst och dessutom massor med minusgrader. Tur att jag är hundfri ett tag, jag ska nog ändå pallra mig ut idag, tänkte gå en sväng till hemköp och köpa upp viktiga prylar, typ kaffe som är näst in till slut här hemma:/  Idag blev det ingen öppna förskola va nog mest för att jag inte orka ducha igår kväll och på morgonen hinner jag inte.. haha! Casper är fortfarande väldigt snorig så vi hoppas på att det är lite bättre till i morgon för då ska vi till Hemlingby!

Cappson med sin skiftnyckel i munnen:) Ja han e ju lite tokig den där:)

såhär ser det ut hos oss nu:)


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Näe ush igår mådde jag jätte dåligt men idag mår jag rätt okej så det blir öppna för oss imorgon med. Ska bli jätteroligt!

2010-11-29 @ 22:20:25
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0