Måla

Marie kom å rädda min dag :) Morgonen var så lååångtråkig men till eftermiddagen kom både Marie å Henke över å sällskapa oss, eller Henke hjälpte Viktor med att dra el å jag, Marie å Cappson satt i mörkret å försökte se nått:P Jag har även fått för mig att måla lite igen, jag menar det kan ju inte bli sämre, iallafall inte i köket;) I morgon blire en promenad till öppna förskolan i Hemlingby igen, ska bli kul å se hur Casper leker nu, hemma kryper han ju runt som en galning:)


Lilla gänget när cappson döptes


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Hej! Ja vi ska dit. Ni med läste jag. Kul. Ses där om några timmar då! Kram

2010-11-08 @ 23:56:27
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0