Hoppas på bättre humör:)

Igår tror jag att det var tänderna där uppe som spöka, Casper hade så lätt för att gråta, han ville bara krypa och sitta i min famn, lämna jag rummet blev han tokledsen, när han käka grät han och hade handen i munnen hela tiden.. Att tänder kan ställa till det så mycket för vissa... Vi får se hur denna dag blir, snöstorm ute vilket betyder att det inte blir så mkt mer än en kortis promenad så jag hoppas han e på glatt humör!  jag har nu på morgonen fixat hallonkräm och äppelmos till Casper så det finns lite mellanmål till honom, är grymt mkt billigare och nyttigare att fixa det själv och dessutom så lätt!

Kul att ni kika in på Viktor blogg och kommentera lite :D hihi:)

Perfekt i gröten eller i turkiskyoghurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0