Förändring:)

Idag har vi haft en snöblaskig dag å att dra vagn i slask e bra träning för jag va genomsvettig när jag kom ner på stan. Nu har jag iaf bokat in en klipptid i morgon på förmiddagen å min fina Marie ska passa min prins, dax att klippa bort allt, nu e jag trött på långt hår. Lilla Casper har börja tycka att det är mycket roligare att stå i sängen än att sova i den, nu vaknar man mitt i natten av att han står.... Att lägga honom är inte det lättaste, på två sekunder står han igen, så idag fick han somna i mitt knä orka inte krångla me honom... Men förhoppningsvis är det bara en kort period han tycker det är så kul...


En trött Casper som INTE vill sova :)




Kryddhyllan som jag fick för mig att måla svart, billig förändring som blev helt okej. Kul att göra nått me köket men förhoppningsvis byter vi ut allt snart :) (Det går att klicka på bilderna för att göra dem större)

Kommentarer
Postat av: Caroline

tjusigt Emma :D Du är så kreatiiv! :) Hopas de går bra när du ska klippa dig idag! :D Bamsekram!

2010-11-11 @ 07:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0