Svårt att förstå

I dag kom jag på att jag ska få en bebbe, jag ska verkligen bli mamma om bara några veckor... det är så jäkla svårt att förstå, känns inte som att lilla casper e redo än att komma ut han måste ju vara så liiiiten.. det e jäkligt svårt att ta till sig att det ligger en liten där i magen som ska dela sitt liv med oss andra.. Men han e bra välkommen till vår värld, men det e svårt att förstå bara:) Jag som tänker för mkt ibland, haha kanske e lite förlossningsrädlsa som börjar komma?! Hur som helst trivs jag med att gå hemma och göra vad jag vill medan jag väntar på vår prins <3


Tjockismagen från förra veckan.. vecka 37


Kommentarer
Postat av: Finni

Hej!

Ja, man blir lite pirrig nu när det närmar sig, men det ska nog gå bra det också :)!

Hur går allt för dig?

Kram!

2010-01-27 @ 00:00:06
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Elin Ekwall

Guuuud va kul att du snart ska få ut din lilla plutt :) tänkte tillbaka på våran tid.. våra mellisar hemma hos, dig greklandresan, när vi hängde på ditt land.. och nu ska du bli Mamma, helt otroligt

önskar dig all lycka me dina pöjkar, skulle va kul o ses nångång så man får se lillplutten när du är här i stockholm :D

Kraaam

2010-01-31 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0