En månad kvar:)

Det e ju snart dax för vår lillpojke att komma ut :) vi längtar så efter honom, även fast det är mysigt med en bebbe i magen som hickar och sparkar så är det lite jobbigt ibland, typ när han sparkar och trycker sig mot revbenen:) Idag har jag vart på mvc och mätt magen 30cm idag,å han låg me huvudet långt ner, redo att komma ut.. har dessutom fått skriva förlossningsbrev, sa mest att jag var lugn och vi får se hur jag gör när vi kommer till förlossningen:)
Vår mysiga vagn har vi även fått hem, den bara står å glänser:)  Annars e det B-uppsats som gäller å vi kämpar på, snart en vecka kvar i skolan sen e jag "ledig" ett bra tag:)


Vår fina vagn

å bebbes babyskydd till bilen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va härligt!! Fin vagn har ni köpt oxå, snart kommer den lille pojken! =) En månad kvar... Lycka till! Kram!

2010-01-14 @ 21:19:06
Postat av: Annelie

Glömde skriva att det var från mig, Annelie =)

2010-01-14 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0