Så nu e jag tillbaka

Hej på er, nu va det ett bra tag sen jag uppdatera, vi har ju flyttat som ni vet, å vi kommer inte få internet förens nästa måndag, nu lånar vi ett mobilt:) det har nog ändå vart tur att vi inte haft internet man får lite annat gjort. förra tisdagen flytta vi in, å vi trivs hur bra som helst fast vi bor i en röra:) Casper blev 6 månader i söndags, man hänger inte riktigt med.. lite rutiner har det börja bli nu när viktor har börja jobbat.. Casper får morgongröt, lunch me nån tillagad mat å ibland mat eller gröt vid kvällsmaten:) nää nu måste jag kika runt lite på nätet innan trollet vaknar:)


sitta å balansera:P

bada badkar å få russinfötter:D


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va mysigt o bada badkar :D Han växer så det knakar, snart är han nog uppe och springer :D hihi, ses snart! Puss

2010-08-19 @ 12:30:41
URL: http://lillfiffel.blogg.se/
Postat av: marie

men va sot mitt lilla troll e.. saknar er me:D

2010-08-19 @ 18:43:30
URL: http://mariejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0