Sa ni helg?

Vi kämpar på i huset å nu e det målat i sovrummet å vi har börjat lite i vardagsrummet, det går framåt men väldans sakta:) grannarna vi kommer bo brevid har två små barn, en liten kille som är ett år äldre än cappe och kommer säkerligen bli en lekkamrat i framtiden, så det känns kul:) nu bjuder jag på några kort på cappi från lägenheten, den andra kameran som jag tar kort från huset e ju kvar där :)


gofisen



cappi i kväll när han skulle hoppa i sängen, nya pyjamasen med stinky där bak ;D å han har tappat det mesta av håret där bak oxå :/


Kommentarer
Postat av: marie

En riktig gofis, hur kunde man få ett så sött gudbarn=D ska bli skoj å träffa er snart..

2010-08-07 @ 10:10:28
URL: http://mariejo.blogg.se/
Postat av: Caroline

ojojojoj vad han växer så det knakar!!:D hihi va roligt! Läntar tills jag får träffa er!!! <3

2010-08-08 @ 17:39:28
Postat av: Linnéa

Hej gumman!

Lyckades hitta din blogg, mycket spännande läsning - jag har ju missat en del de senaste ÅREN. Kan vi inte ses någon gång? Jag är i Sthlm nu. Skulle vara superkul att ses! Vet inte om du har mitt nr? Det är i alla fall 073-7178623. Hör gärna av dig om du vill, skulle vara kul :) Puss /Linnéa

2010-08-09 @ 23:04:07
URL: http://lilysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0