Dåligt samvete

Vart kom alla blomflugor ifrån? flugorna surrar omkring i köket å bara ger mig dåligt samvete, jag känner mig som den dåligaste i världen på att ta hand om disken. jag diskar Jö minst tre gånger om dagen men ändå ska dom välla fram när man går in i köket, bara man har glömt ett litet glas med saft eller nått.. nää nu blir det ändring på det, i morgon får vi diskmaskin halleluja:D

Jag mår inte som jag förtjänar idag, blöö, snorig, ont i halsen å hängig, sov inget alls i natt, så jag gick upp å la mig en sväng nyss me cappe men då ringde det på dörren:/ näpp här ska man inte få ta det lungt:) Casper har ju däremot vart riktigt duktig på att sova, sov hela natten utan käk å vakna en gång för nappen :) 




Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, känner igen det där med dåligt samvete :P och diskmaskin är verkligen väärldens bsta uppfinning typ, hihi!



Och jaa, det där med tänderna är ju verkligen olika. Vissa får ju inte förrän de är runt 1 år... men en vacker dag kanske det dyker upp en liten bissing hos din plutt när man minst anar det, som det gjorde på Elliot ;)

2010-08-31 @ 15:11:52
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0