Bvc

Nu har vi besökt söder å bvc, det går jäklans snabbt att gå dit å dessutom e halva vägen genom en mysig skog så nu vet jag att det inte tar mer än ca 20 minuter att gå dit, skönt! Lillen hade växt men inte så mycket som jag trodde, det e konstigt... han vägde nu 6780g å 68,5cm lång... hade ju tippat på en bit över 7 kg, men han följde fortfarande siná egna kurvor jättefint:) Fast hon tyckte att han gott å väll kunde få lägga på sig lite hull.. bvc sköterskan sa att jag skulle lägga in mellanmål mellan det mål han äter.. han kommer inte gör annat än att äta...


Min finaste<3


Kommentarer
Postat av: Farmor

Det finns många tokiga barnmorskor! Casper är väl lik sin far. Han var lika livlig när han var i den ålder och jag fick alltid höra att jag skulle proppa i han mer mat. Men vem vill äta hela tiden....det finns ju så mycket annat att upptäcka i den ålder eller hur?

2010-08-26 @ 21:25:03
Postat av: Emma

Ja, jag tror nog du har rätt:D tror nog han får i sig tillräckligt, åå ja det e mycket som ska utforskas hela dagarna, haha:D kram på dej

2010-08-26 @ 21:37:04
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: Maria farskusinen :)

Åh vilken snygging!

2010-08-27 @ 10:39:55
Postat av: J U L I A ♥

Söt unge!

2010-08-27 @ 10:58:04
URL: http://julianoring.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colin´s mami

Ja men de är ju dom små som är sötast. Kollade på bilden på föräldragruppappret och den bebisen var stor och jätte tjock den var inte så söt eller :P Men lite hull skulle dom gott kunna ha pojkarna våra. Kul att du också bloggar så roligt att läsa!

2010-08-27 @ 14:48:32
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Cathi

Åhå, casper är ju bara för söt! :) Jag får följa med carro upp i höst nån gång och träffa er.



Superkul att följa din blogg med husrenovering osv :D hihi. Hoppas det är superbra med er!

Kraaaam

2010-08-27 @ 18:18:23
URL: http://violacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0