Bredband

vi fick koppla in bredbandet tidigare än va det stog i brevet, najs, nu går internet en aning snabbare:) Igår börja jag riva ner tapeter igen, haha så nu blev det ett kaosrum till, men fint ska det bli, tror nog dock att det tar lite längre tid än va jag tycker:/ jahopp, va blire idag då?!, Viktor åker cross så vi får lixom en vardag till... fast lillen sov till 8 idag å det va skönt, han brukar annars vakna när pappaviktor går till jobbet. nää dax att göra nått vettigt av dagen:)


bliden över är efter jag dragit i dom små tapeterna å andra bilden är andra sidan som ännu inte blivit angripen av mig ;D



cappsson som åker runt i sin bil :D


Kommentarer
Postat av: Anso

Hej Emmagumman.

Det var inte igår vi hördes av direkt :)

Hittade din blogg, jätte kul att läsa om ditt liv med casper och flytt :)

Ha de så bra!

//Anso

2010-08-21 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0