Valborg :D

Vi får se hur varmt det blir ikväll, nu är det rätt kyligt ute men jag hoppas på grillning ikväll iaf :) Cappi ligger å sover som vanligt vi den här tiden, å han är inte den enda som sov dåligt i morse för att det staaank skutskär usch inte det roligaste att vakna till.. Igår va jag iaf på spinningpass med marie å det va härligt värre, svettades som en kossa fast jag inte tog i speciellt mycket skulle kunna köra så mycket hårdare men jag gick ut lungt för en gångs skull :) Det får bli fler gånger, är skönt att känna sig så slut!
ha en trevlig valborg nu gott folk:D

En liten cappi, nu sitter ja vid fel dator igen då blire gamla bilder, men han e galet söt ändå :) fast mindre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0