Spinning

Idag är jag tröttare än vanligt ändå har jag sovit mycket mer än vanligt, tänk att det alltid blir så :/ Är ialla fall laddad inför spinningpasset halv 6 idag:) Tror det kommer gå åt skogen men jag ska kämpa som en tok för nu vill jag ha kondis :) Lilla hunden har vart lite krasslig sen igår, å igår när vi kom hem från fika hos Lisa så möttes vi av en wilma med svullna å rinnande ögon, såg ut som hon legat å gråtit hela tiden medans vi var borta, lillstackarn. Idag är ögonen betydligt mycket bättre men wilma är ändå på surhumör som vanligt, inge kul me lillebror som tar all uppmärksamhet :/




Kommentarer
Postat av: Lisa

nä stackarn. hon skulle ju fått följa med hit!!

2010-04-29 @ 15:16:03
Postat av: caroline

nämen huvva :/ Hoppas hon mår bättre idag! :) Vare roligt på spinningen? :D puss

2010-04-30 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0