SnöBLAska

Det fortsätter snöa  i evigheter, jag tänker då inte röra mig utanför dörren nå mer idag. att släpa ut vagn och wilma är inte det roligaste när det är en halv dm snöslask men nu e det gjort:) Men jag undrar jag när sommaren är på väg på riktigt?
I natt vakna jag av att Viktor tog tag i mitt ben, han drömde att det va casper å att han höll på att tappa honom, aa vi är en störd familj.. för mej var det dock några veckor sen jag vakna av att jag leta efter casper i sängen.. Skönt:)


Aprilväder så det skriker om det !!

Cappemys


Nu blire kaffe i min somriga termosmugg som jag fick av mammsen, den är perfekt när man har en knodd, kaffet håller sig varmt och det är inte så stor risk att spilla ut på knodden:)


Kommentarer
Postat av: Louise - mamma till Vincent

Vilken fin blogg du har! Jätte söt kille! Kram

2010-04-22 @ 14:32:35
URL: http://louiselindberg.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jaa, det tror jag också. Fast jag känner mig så usel eftersom jag är ensamstående och inte vill fråga min mamma hela tiden. Känner att eftersom jag satte honom till världen i vetskap om att jag ska vara ensam med honom så borde jag ju klara det också. Fast skulle gärna gå ut och göra något snart :)

2010-04-22 @ 14:56:22
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0