Seg morsa

Casper vill vara vaken när jag vill sova och jag vill vara vaken när casper vill sova! haha, så nu e jag trött å har ont i huvvet, huvudvärken kommer säkerligen ifrån att jag skippa kaffet igår, usch va kaffe kan ställa till det för mig :P Men casper däremot verkade ganska nöjd med att jag skippa kaffet, var helgo hela dagen, eller han sov mest! Igår va jag iaf ner på stan och shoppa kläder, så lite nya bodysar å lite tröjor och byxor :) Trist att dom växer ur dom fina kläderna vi har men vi ska ju få en stor kille :D Trodde vi skulle till BVC på morgonen idag men det var klockan 2, suck vilken dum tid...

 


Busungen som ville vara lite snygg när mormor va på besök i Söndags


Kommentarer
Postat av: caroline

Snygging !!! :D

2010-04-07 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0